day fifteen - my dreams

publicerat: 2011-06-12 » 01:14:56
tänkte bara göra "den här dagen" innan jag går och lägger mig. måste snabba mig lite i och med att ida är här oxå :) men mina drömmar då..

jag har stora mål och alldeles för höga krav på mig själv i stort sätt hela tiden vilket kan göra att jag fastnar i allt och istället inte får någonting alls gjort. men som alla andra är det klart jag har drömmar! en stor dröm jag har just nu är att klara mig på helt egen hand, att jag har ett jobb och ett hem i en stad jag själv valt att bosätta mig i. hur jag ska nå den drömmen och det målet har jag ännu inte riktigt listat ut, men jag vet att det kommer att komma. någon dag då jag har tid. just nu vill jag bara vara ledig och njuta av sommaren. det är inte så himla brådis trots att jag många gånger tycker det själv, haha

en annan dröm jag har är att få resa jorden runt med någon jag tycker så otroligt mycket om. att få uppleva saker tillsammans och utvecklas som personer tillsammans. att bli mer sammansvettsade liksom. hur fint hade inte det varit?

..men det är i stort sätt dom "drömmarna" jag har. jag är nog för feg för att drömma och önska mig saker, trots att det är viktigt att göra det. jag är rädd att jag ska bli ledsen om det inte blir så som man vill och hoppas. ni förstår säkert.

jaja, nu är det dags för sängen! sov gott och dröm sött






make believe
i believe in us and i always have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0