day fourteen - my friends

publicerat: 2011-06-10 » 18:16:03
jag har många vänner men sen även mina allra bästa, som ställer upp i allt och som jag hängt ihop med i en evighets tid. jag ser dom mer som mina systrar än mina vänner. vi pratar inte varje dag men det blir aldrig någonsin stelt när vi pratar eller ses efter lång tid heller, vilket jag tycker är bevis nog på bra vänner och äkta vänskap.

isabel nyström:
vi lärde känna varandra när jag gick i 8:an och sedan dess har vi varit bästa vänner. vi förstår varandra och har båda haft våra motgångar som vi har gått igenom tillsammans. inte alla, men dom flesta! vi är så lika men ändå så olika. det är väl det som gör att vi matchar så bra som vi gör?

ida medin:
vi började umgås i 9:an, vi är lika gamla och det var genom andra. det var samma sak där, det bara klickade ifrån start och vi har så otroligt många roliga minnen ihop! vi började uppskatta varandra riktigt mycket nu på senare dagar men har alltid haft famnen öppen för varandra, genom bråk och i allt. våran vänskap har varit med om så otroligt mycket och idag är den starkare än någonsin!

rebecka borgström:
hon och jag lärde känna varandra i 5:an i mellanstadiet då vi började i samma innebandylag. sen hamnade vi i samma klass i 7:an och har suttit ihop sedan dess. vi är så otroligt flummiga båda två och det känns ibland som om våran humor blev en och samma i och med att vi umgåtts nästan dagligen ifrån då. vi tänker likadant och jag älskar att umgås med henne. vi hör ihop liksom..


jag och isabel sommaren 2007


ida och jag sommaren 2007


rebecka i början av 2008


ida och rebecka hösten 2008


isabel, jag och rebecka vintern 2008


jag och ida på isabels födelsedag 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0