day nine - music

publicerat: 2011-06-07 » 22:22:55
okej, nu har jag verkligen varit sjukt dålig på att uppdatera trots det att jag hade det här temat att blogga efter! katastrof! men nu kör vi! jag ska blogga ikapp mig, jag lovar..

jag har inte någon speciell artist som jag gillar utan jag hör en låt och bara inser att den är bra. så jag lyssnar på väldigt mycket olika musik-stilar. dock är det klart att det finns en viss musik jag lyssnar på mer än på dom andra, som t.ex när det kommer till lugn ballad-musik, då är jag såld! så att förfesta med mig är ingen hit, haha, näääärå! skoja bara! men jag gillar sånt man kan sjunga till, eftersom jag gillar att sjunga! tänkte ge några exempel på vad jag tycker är bra låtar:

chester see - god damn you're beautiful
carrie underwood - that's where it is
veronica maggio - satan i gatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0