day thirteen - this week

publicerat: 2011-06-09 » 13:48:48
den här veckan har inte bestått utav några roliga saker alls i princip! i så fall är det för att det har blivit vad vi har gjort det till. vi har bara packat saker ner i kartonger, skurat, städat, diskat och a.. sånt tråkigt, i en hel vecka. fattar ni om jag är less? därför tog jag en extra lång och skön sovmorgon idag! kände att jag faktiskt var värd den, nu kan min lillasyster gott hjälpa till! har varit med camilla oxå, vi var ute och promenerade 7 km här om kvällen, vilket var så otroligt uppfriskande! men i övrigt har jag bara umgåtts med mamma och städat städat städat, hann dra iväg på nått möte oxå. men jag tror ni har fattat grejen nu va? hehe

imorgon är det flytt, så det är väl vad hela dagen går ut på ungefär. lördag och söndag har jag inte vågat planera in någonting i och med att jag antar att mamma kommer kräva hjälp ifrån oss att packa upp och ställa i ordning, haha! livet suger verkligen ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0