day twelve - in my purse

publicerat: 2011-06-09 » 13:41:36
vad har jag i min handväska?
(se själv..)



mobiltelefonen
plånbok
(finns inte med på bilden)
snus
nycklar
(finns inte med på bilden)
tamponger
parfym
handkräm

spraydeo (tycker dom funkar bättre)
värmeskydd (i och med att jag fixar håret dagligen. och nu när man badar kan jag dra i det i det blöta håret så att jag kan fixa mig direkt när jag kommit hem)
oftast någon form av vattenflaska!
lypsyl
solglasögon
penna
hårborste

så som ni kanske förstår så måste jag ha en ganska stor väska för att rymma det mesta! skulle jag köra på en mindre väska bara för en kväll är det mobiltelefonen, nycklarna, snus och plånboken som får följa med. möjligtvis lypsylen oxå. jag klarar mig inte utan den i stort sätt, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0