day twenty nine - movie

publicerat: 2011-06-27 » 13:27:28
okej! efter den här veckan känns det som om jag är expert på filmer?! och nu vill jag aldrig se en film igen typ.. haha, jorå. men iallafall inte på ett tag, om det inte skulle vara någon myskväll med mina nära.

vilka filmer tycker jag är bäst då?
jag älskar drama-filmer, speciellt sånna med mycket kärlek i. det är oftast alltid sånna det blir om jag får välja. annars är tonårsfilmer rätt kul oxå, kanske för att man känner igen så mycket utav sig själv i dom? att man ser att "exakt sådär var jag med" eller "jag sa oxå sådär till min mamma"

jag är inte så mycket för action alls.. men det brukar sluta med att jag faktiskt tycker att filmerna jag ser är bra ändå. trots att det är action. dock är det ingenting jag själv skulle välja att se. dom gångerna jag ser på det är då någon annan får välja film haha.

skräck är oxå någonting jag brukar avstå ifrån, mest för att dom är så sjukt dåligt gjorda dom flesta! vilket gör att dom är så sjukt tråkiga att kolla på. är som riktigt bra gjorda så brukar dom ofta kunna vara sjukt bra men istället för läskiga. jag är ju svinrädd för spöken och sådär, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0