day twenty seven - my favorite place

publicerat: 2011-06-25 » 23:32:28
dom flesta som känner mig vet ju direkt vad jag svarar på det här. jag trivs i stockholm, känner mig lugn och trygg i mig själv där nere. i och med att jag hela tiden vill ha en massa bollar i luften samtidigt och att jag är så otroligt rastlös är stockholm ett bra ställe för mig! dock är det väl alltid så att borta bra men hemma bäst?

det allra bästa var när jag bodde nere i stockholm, då trivdes jag nog som allra bäst. men så länge jag inte har mitt egna hem där nere så kommer nog "hemma" alltid vara det allra bästa stället. för hemma får man vara på alla humör i hela världen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0