day twenty three - this makes me feel better

publicerat: 2011-06-21 » 14:04:09
någonting som får mig att må bra när jag är riktigt ledsen är såklart min mamma. hon är min allra bästa vän, den bästa i hela världen! det finns ingen som känner mig bättre än vad min mamma gör och det finns ingen jag uppskattar och älskar lika mycket som hon. hon ställer alltid upp och finns där för mig. hon stöttar mig i allt jag gör och tvivlar aldrig på att jag kan.


du är den finaste människan i hela universum
jag ska ge mitt sista andetag till dig

det är viktigt att ha stöttepelare i livet. antingen en eller flera.
helt på egen hand går man nog sönder tillslut. för tänk att inte få prata om varför du har en dålig dag med en enda? eller att inte få gråta hos någon? vara lycklig hos någon? tveka hos någon? man kan inte klara precis allting helt på egen hand. du kan komma långt, men om du låter folk du trivs med och sånna du kan lita på, att få hjälpa dig.. då kommer du nog allra längst i livet.

oj vad jag kom in på någonting helt annat nu när jag skulle prata om vad som får mig att må bättre. lätt hänt att förknippa det ena med det andra och sen det tredje! men som sagt, var inte rädda för att be om hjälp utav andra, vad det än gäller. se bara till att du anförtror dig till någon som du vet att du kan lita på och som du vet vill hjälpa dig att må ännu bättre och inget annat! tillsammans är vi starkast, trots att du med egen kraft kan komma långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0