friendship lunch

publicerat: 2011-06-11 » 12:19:10
jag var heeeeelt slut igår när jag kom hem (innan 11) så jag gick raka vägen till sängen efter att ha borstat tänderna, somnade direkt! det var verkligen längesen jag var så hurtig som jag var igår. först flyttade vi hela dagen ifrån klockan halv 1 till 5, efter det var det bara hem och äta.. eller jag hann vila nån timma oxå innan jag mötta upp rebecka klockan 8. hade ju lovat henne att promenera dagen innan (hade nog inte insett hur trött jag skulle vara) och jag är inte den som inte håller vad jag lovar. så jag fick slita mig ut och promenera, vi gick i 2 timmar och man tar bort dom stoppen vi gjorde. vi gick nämligen förbi hos mammas pojkvän i och med att mamma var där, vi var ju tvungna att få vila fötterna innan vi skulle gå tillbaka hem! sen stannade vi faktiskt till i början av prommisen oxå för att köpa dricka, hehe

..har fortfarande sjukt ont i fötterna och dom är fulla av blåsor. ont och så sjukt fuuuult! dock var det typ värt det. det är en anledning till att få ta det lite lugnare idag. och därför har jag bjudit över emelie och sandra på lunch här hemma. dom lät väl komma runt 1-tiden :) så nu måste jag hoppa in i duschen och duka i ordning lite


sandra (hemma hos mig för 2 veckor sedan)


emelie (hos mig samma kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0