grandma and grandpa

publicerat: 2011-06-28 » 11:31:15
glägje! godmorgon förresten :) jag är så sjukt glad över att jag snart ska åka. jag har packat klart och klätt på mig och det enda som behöver göras innan jag åker är att äta lite frulle innan. eller om jag kanske ska vänta med att äta i hopp om att det är lunch sen när jag kommer fram? nä! frukost nu lät rätt gott. så det får blir så istället.

tråkigt att min kompis elin som egentligen skulle ha följt med mig, har gått och blivit sjuk :( dock tvivlar jag inte på att jag kommer ha en awesome time med farmor och farfar nu och förhoppningsvis kommer jag att kunna vara mycket i solen (vi får hålla alla tummar vi har för att det ska bli soligt alla dagar nu)

hur som helst så får ni alla ha det så otroligt bra tills det att jag kommer hem igen och kan uppdatera er om min semester ;) tänkte även ta det allra sista "tema-inlägget" då oxå, missa det inte! haha! puss och skrälle, nu åker jag till mitt landställe


en bild ifrån när jag gick i 6:an, haha, woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0