harry and emma potter

publicerat: 2011-06-22 » 22:32:51
eftersom jag inte tål cocillana pga att det innehåller morfin (min galla tål inte det, jag får akutont i magen och måste då på sjukhus) så får jag hosta ihjäl mig istället. lever på halstabletter och ni kan ju säkert förstå det själva, hur bra det hjälper.. ingenting alls! haha!

ligger och kollar på harry potter just nu, och dödsrelikerna del 1. jag vet inte varför men jag tycker att dom första filmerna är dom allra bästa. jag gillar ju hogwarts och tycker därför att filmerna som utspelar sig där är dom som är bäst. eller jag tycker att dom är så otroligt mysiga! men alla harry potter-filmerna är ju självklart sevärda!! för er som inte ännu sett dom är det bara att gå till närmaste mataffär eller videotek för att hyra dom, en efter en.. eller för er som hellre laddar ner. gör vad ni vill bara ni ser dessa filmer.
känns surt att harry potter-filmerna kommer att få sitt slut, den 13 juli är det biopremiär på den allra sista filmen harry potter och dödsrelikerna del 2. jag bara måste gå och se den.

nu när jag tänker efter.. finns det någon i hela världens som inte gillar harry potter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0