hey there sunshine

publicerat: 2011-06-08 » 21:56:56
äntligen är jag hemma! nu är jag så otroligt less på att städa! visst att plocka kläder ifrån golvet och ner i tvättkorgen? men att rengöra ett kylskåp, alla köksluckor och a, you name it.. fyfan vad jobbigt och tråkigt det är! jag tror jag och min lillasyster har sjungt alla låtar som finns i hela världen och dansat alla möjliga sorters danser under tiden för att få tiden att gå fortare, utan resultat. men nu är jag äntligen hemma och får krypa ner i sängen, kolla på film och smaska i mig min marabou chokladkaka (70% cocoa pistachio) yeeeeah! den är jag så jävla värd!

hann vara ute i solen någon timma idag oxå, innan jag gick hem till mamma för att börja städningen.. till och från navigatorcentrum och sen ner igen för att köpa lunch till oss storstädare! så dagens plus får ju bli solen och mina minuter under den!

nu ska jag leta upp någon mysig film och ta vara på kvällen framför den.. puss och pilla, nu ska jag chilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0