i love you tomorrow

publicerat: 2011-06-26 » 14:04:37
hej där solstrålar!
min morgon och dag har hittills varit toppen, vaknade och var på jättebra humör! jag kanske drömde värsta prinsess-drömmen inatt kanske? kommer inte ihåg att jag drömde någonting överhuvudtaget men kanske ju? haha

igår när jag var på bilbingo i häggenås med familjen och vänner till familjen träffade jag en gammal vän även. jag träffade martina som jag inte har träffat på lite över ett år. det kan lätt bli så när man blir äldre. hon tog studenten förra året och passade på att flytta efter gymnasiet och sådär. men gud så roligt det var att se henne! jag blir lika glad varje gång


martina och jag hösten -08

idag för första gången på skitlänge är det fint väder ute och då måste jag ligga inne. det är väl det enda med idag som inte har varit sådär jätteroligt. jag är fortfarande sjuk. men det känns som att imorgon, när det blir ny vecka och allt så kommer även min kropp ta en helt ny vändning och bli frisk :) just nu var det väl allt för mig
hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0