i wish there was ice cream and caramel sauce, which applies to breakfast at all times

publicerat: 2011-06-10 » 11:12:45
gomorgon solstrålar! okej, det är nu det gäller! dagen är äntligen kommen och idag ska mamma flytta. det kommer bli tungt och vi får se hur många det är som kommer för att hjälpa till och bära?! jag kommer förmodligen vara helt död när dagen är slut men guuuuud vad skönt det ska bli att få tillbaka sitt liv, haha! och i helgen ska jag bara mysa med vännerna!!

nu ska jag byta om, äta frulle och sen gå en liten omväg till mamma (så att jag får en liten morgonprommis). hoppas det finns någonting gott att äta.. hm.. jag behöver verkligen nya idéer på en god frukost. har ni någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0