icecold smoothie

publicerat: 2011-06-11 » 16:31:20
det var sååå mysigt och uppfriskande att bara få ta det lugnt på balkongen idag med tjejerna. att äta god lunch och bara prata, för jag har fortfarande ont i alla ställen på hela kroppen! haha

dom hade med sig vanilj yoghurt och bär så vi passade på att göra smoothie till efterrätt, mummms! det jag bjöd på var grillat kött, kroketter, mango-raja sås, bubbelvatten, sjukt god sallad och chokladkaka. vi satt där ute i timmar. ska välja ut kvällens outfit nu i och med att det vankas volleyboll. hade iallafall varit så otroligt roligt! jag är taggad iallafall :) borde egentligen städa på mitt rum och sortera och rensa ut ibland mina kläder osv.. men inte idag, hihi, det får så lov att vänta på fulare väder!


en del utav det jag bjöd på :) goooooott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0