right now i'm the most boring human being in the whole wide world

publicerat: 2011-06-21 » 20:41:36

mina tre favoritfärger
färg 1:
rosa
färg 2: svart
färg 3: beige

i år har du

lärt känna en ny vän: ja det har jag
fått ditt hjärta krossat: nej
träffat någon som förändrat ditt liv: nej
fått reda på att någon har pratat om dig: yez! både på gott och på ont
kysst en kompis: ja

blandat

vill du ändra ditt namn: nej. då skulle inte jag vara jag
vad gjorde du under din förra födelsedag: firade tillsammans med familj, släkt och vänner!
vilken tid vaknade du idag: 09:00
vad gjorde du igår runt midnatt: satt vid datorn och tv:n och njöt av att vara hemma
någonting som du längtar till: att åka till utlandet
senaste gången du träffade din pappa: idag
en sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vill flytta hemifrån, till en ny stad
har du någonsin pratat med en person vid namn jens: japp
vad gör dig irriterad just nu: min jävla rethosta!
långt eller kort: långt vadå?
vad gillar du gällande dig själv: att jag är omtänksam

din första

operation: när jag var 9 år tog de bort min blindtarm
piercing: tungan
tatuering: det är en sak jag inte hunnit med ännu
bästa vän: kajsa, det var från dagis till det att vi slutade i femman
sport: fotboll
husdjur: hund
vaccination du minns: stelkrampssprutan i 4:an?
förälskelse: jonathan var den första som verkligen var påriktigt
alkohol du drack:
en öl

vad är bäst med motsatta könet

läppar eller ögon: läppar
kramar eller pussar:
kramar
kortare eller längre: längre!
romantisk eller spontan: det måste vara båda två tillsammans!
tatueringar eller piercingar: tatueringar


en bild ifrån nyår 2009-2010
(jag har inte bruna ögon, hade bruna linser i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0