stockholm by day

publicerat: 2011-06-17 » 11:44:02
godmorgon mina fina vänner
kom precis ut ur duschen och ska snart göra i ordning frukost innan det är dags att göra sig redo och gå. det regnar här idag och är 13 grader, inte toppen bra väder med andra ord. som tur är har vi iallafall paraplyn. vi ska träffa bella i zinken kl. 13:00 och sen lär vi väl gå bort till medis och kolla runt där innan vi åker in till stan.

jag har gått och blivit sjuk oxå vilket är så himla typsikt! just nu tar jag bara dag för dag och hoppas att jag inte blir sjukare liksom. har svin ont i halsen och hostar.. därför tänkte jag dricka lite te nu, brukar inte göra det på sommaren annars. det brukar bli för varmt, hihi

vad som händer ikväll är ännu inte bestämt. vad ska ni göra ikväll? förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0