the nanny

publicerat: 2011-06-09 » 13:18:08
vilket otroligt fint väder det är ute idag, hur underbart som helst! jag sitter just nu ute på balkongen och äter frukost/lunch, ska strax hoppa in i duschen.

idag blir det väl att städa det allra sista men jag ska även på utspring på dagis. jag ska dit och kolla på barnen jag en gång varit barnflicka åt, vilket ska bli så himla roligt!! ser verkligen fram emot deras fina kläder och deras glada miner, hihi. tänk vad tiden går fort.. jag var med dom flera dagar i veckan, varje vecka i ett och ett halft år. oftast hade vi jätte mysigt ihop. det var väl vissa gånger det var sura miner för att dom sovit mindre en natt eller ätit mindre mat på dagis osv. men stunderna dom kom och spontankrama och pussade en i soffan, på kvällarna när dom ville hålla hand, alla tokiga skratt och så mycket mer är sånt som är oförglömligt!


jag och bästaste elina (jag har inget kort på liam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0