better late than never

publicerat: 2011-06-28 » 00:48:50
ligger och tittar på gamla program utav big brother och fyfan vad sjukt det är! hur som helst så håller jag på och packar men det går inte. jag ger upp, vet ju inte vad jag ska ta med mig. men å andra sidan ska jag ju bara ut på landet och umgås med farmor och farfar :) så det kanske inte är så noga med en bra packning heller? det viktigaste är underkläder, mobil och laddare haha

kommer dock inte kunna blogga dom här dagarna nu i och med att det inte finns något internet eller så. sen är det lite därför jag har valt att åka, för att få koppla av tillsammans med farmor och farfar och bara njuta av sommaren. då är vårat landställe perfekt. så jag får se till att inte missa bussen imorgon kl. 13:00! men haha, det hade ju varit typiskt mig att göra det dock. och just det (I) i och med att emie fortfarande har min kamera så kommer jag inte kunna ta några bilder att visa er heller :( bilderna ifrån stockholm kommer förhoppningsvis i helgen :)

puss och skratt, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0