walk a thousand mile

publicerat: 2011-06-10 » 00:26:48
godkväll alla fina :)

har varit ute och gått hela kvällen med min bästa rebecka och inte för att skryta men vi gick 2 mil ;) efter det gick vi hem och åt kvällsfika hemma hos henne, så otroligt gott (fil och så skivade vi banan och la i) och världens bästa avslut på en otroligt bra kväll, yeeeah!! det är alltid lika roligt att umgås med ens bästa vän, det finns så mycket att prata om. fast mest så skrattar vi såklart, haha..

måste bara få berätta om den roliga händelsen nu när hon skulle skjutsa hem mig med bilen, haha, jag dog! mitt inne i stan så börjar bilen att hacka som om något utav hjulen skulle lossna, vi blev skiträdda såklart, svängde av vägen och ringde ett samtal för att fråga vad det var som var fel. att vi inte tänkte på att bilen var gammal, haha. efter det, när vi är "on the road again" och kommer till ett trafikljus som lyser grönt, såg vi några killar som tänkte gå över vägen. rebecka blev galen och räcker ut tungan och pekar finger.. och sånna gånger? det är ju då man ska gasa därifrån, men med en bil som går 30 km/h, hm.. dom tittade bara på oss med stora ögon och vi fick skämmas. haha, vi skrattade så vi grät för deras chockerande ansikten!

förutom det har jag städat hela dagen och vi blev klara runt 7-tiden. äntligen, och imorgon flyttar vi! eller mamma gör. fast det ser ut som om vi är helt nyinflyttade här hemma hos pappa nu oxå, bara för att vi tagit alla mina och elins saker hit. mitt rum är ett enda stort bombnedslag och jag hittar ingenting! allt är nedpackat:


köket


köket ifrån andra hållet


mitt rum, hejdå.... :(


mammas var helt tomt, snacka om bra jobb!


..dock kanske inte utav mig, haha

vet inte om man förstår så mycket utav det här men hade ni varit med så hade ni förstått, hihi! ett gott skratt förlänger livet. hoppas ni haft en lika bra kväll ni?! nu ska jag kolla på herr&fru på tv4 innan jag ska sussa. men innan jag ska lägga mig vill jag tacka för dagens otroligt vackra väder, för dagens alla härliga skratt och för alla genomfina männsikor i mitt liv. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0