about your class

publicerat: 2011-05-25 » 21:19:06
det är så roligt hur du uppfattar alla i din klass olika ifrån hur dom andra i klassen uppfattar alla oss andra. jag hittade en lista om klassen och skolgången på min klasskompis blogg, och hennes uppfattning är något helt annorlunda ifrån min! dock så ska jag försöka att inte skriva in ett namn mer än en gång, det är ganska många som "ligger" lika..

i din klass:
galnast: ingen är nog speciellt galen. vissa är för bekväma för att våga släppa loss (men jag skulle säga kevin)
jobbigast: johanna n
sjukast: dennis
fjäskigast: tove
roligast: adam
duktigast: sandra b
osmartast: johanna l-r
högljudda: emelie
fnittriga: jag (det är medfött. därifrån mitt smeknamn emmashine, haha)
retstickan: kajsa

era lärare:
snällast: andreas
galnast: andreas
argast: eva
roligast: andreas
hårdast: eva
blåsta: daniel

ämnen:
(skriv ner 5 roliga ämnen i ordning. roligast/mest intressant högst upp)
1. naturkunskap
2. religion
3. matematik
4. idrott
5. engelska

du:
vad är du bäst på? religion
sämst då? engelska
sådär bra på då? psykosocialt arbete


..nog svarat på frågor! vem är du i din klass? har har ni min!
adam: klassens "pain in the ass"
kevin: klassens äventyrare (människan sov lever lekliv)
dennis: klassens sanning
tobbe: klassens blyga
petter: klassens nyförlovade
hampus: klassens coach
jag: klassens fnittriga
emelie: klassens "vetarn"
simone: klassens hemlighetsfulla
sandra e: klassens "pinsamt"
sofie: klassens skoterflicka
kajsa: klassens "kännarn"
carro: klassens flummiga
johanna n: klassens pratkvarn
johanna l-r: klassens försiktiga
sandra b: klassens nykterist
tove: klassens favorit

BF08 (käääärlek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0