basketball is probably more like a girl thing

publicerat: 2011-05-19 » 16:17:31
äntligen är jag hemma efter en lång och bra dag i skolan! känns som om betygen börjar rätta till sig och att mina arbetsuppgifter blir allt färre. vilket är ett måste, i och med att det faktiskt bara är en vecka kvar tills det att betygen sätts. shit, vad snabbt tiden har gått. i skolan och i övrigt oxå.. dagarna bara rinner iväg utan att man egentligen fattar det själv. jag och klasskompisarna passade förresten på att spela basket (21) under lunch-rasten och efter att vi slutat, svin roligt var det i och med att killar är killar (tävlingsinriktade gentemot tjejer) och jag kom tvåa. in your face dudes ;) snubblade på mållinjen skulle man väl kunna säga, haha!! as kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0