dresses and a very close friend

publicerat: 2011-05-17 » 09:44:57
godmorgon solstrålar!
jag sitter just nu och äter frukost till härligt Rix FM-musik i köket. jag älskar dagar då man får sovmorgon för visst är dom så otroligt härliga? det är inte grejen med att man får sova hur länge man vill utan att man kliver upp kanske en timma senare än vad man brukar och sen bara segar man och njuter igenom alla morgonsysslor och tar god tid på sig till varje uppgift. så här sitter jag nu och njuter utav sista tuggan på min hårdbrömacka med gurka, ost och aromatkrydda samtidigt som jag väntar på att nudlarna ska svalna. jag kunde inte bestämma mig imorse för vad jag skulle äta så jag tar "lite av varje" istället, hahaa

om ca. 45 minuter ska jag vara redo att träffa bella inne i stan! vi ska leta en klänning åt mig som jag kan ha ikväll (stressad) på mösspåtagningsbalen, håll tummarna för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0