god damn, so beautiful

publicerat: 2011-05-23 » 15:24:46
hej älsklingar!
har precis fikat (vilket jag tror även får blir min middag) och ska börja göra mig i ordning inför kvällen, då vi ska till körfältsgrillen. kom dit du oxå?! jag tror det kommer blir riktigt trevligt att se alla studenter i alla fina vita mössor.

provet i svenska gick för övrigt riktigt bra och jag är jättenöjd med det. helt otroligt med tanke på att vi skrev det inatt, och vad hade jag gjort utan ida? ibland är det enda som behövs, en spark i baken.

iallafall så fick jag världens bästa nyheter nyss, utav en nära vän! och jag är så otroligt lycklig!! ingenting kan förstöra min dag (kommer med nyheterna när det är helt klart) och allt är bara så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0