gold diggers who don't have money of their own

publicerat: 2011-05-20 » 16:07:25
min pappa är världens snällaste, han skämmer bort mig lite.. för som alla vet så söp jag bort min mobiltelefon på valborgsmässoafton, hemma hos en klasskompis. jag bjöd dit en killkompis som tog med sig sina vänner. jag trodde dom kunde beté sig men tydligen inte! min mobil var helt borta efter det. min nya mobiltelefon beräknas komma på måndag eller tisdag så nu är det bara ett SIM-kort jag behöver fixa tills dess i och med att jag ville ha ett nytt nummer oxå. det är så sjukt mycket konstiga människor som har mitt mobilnummer, så det är lika bra att ta ett nytt. jag kommer inte skriva ut det nya här i bloggen men mina vänner komma att få mail samt sms med det. och glömmer jag får ni påminna, det finns ju trots allt facebook.. haha!



min blivande man!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

en sådan hade jag också förr :)

2011-05-24 @ 20:12:18
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0