just my luck

publicerat: 2011-05-24 » 19:40:36
nu har jag äntligen ätit och det var verkligen värt all väntan i världen! på att pappa skulle komma hem istället för att jag bara skulle ha lagat ihop någonting eget. han bjöd mig på kinamat, vilket är bland den godaste maten jag vet! min mobil kom idag oxå (lyccccccccka) vi var och hämtade ut den på posten idag och shiiit vad söt den var, verkligen babyrosa på baksidan och bara så himla rätt mobil för mig. det är nog lika bra att jag inte har någon "värsting"-telefon i och med att jag är så otroligt slarvig. jag tappar bort precis allting som är viktigt, hela tiden. som mobiltelefonen, nycklarna, plånboken och a, you name it.. det går inte en hel vecka utan att jag fått leta efter någonting utav det, vilket är helt sjukt. jag är glömsk oxå! för egentligen skulle ju ingenting försvinna om jag bara kunde komma ihåg vart jag lagt sakerna alla gånger. men jag är van! det är ju så jag är och lite utav den jag är, en slarva. men jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla i den här mobilen hårt nu, för jag vet att det här är den sista chansen jag får utav pappa. slarvar jag bort den här får jag gå utan eller vänta tills det att jag har råd att pröjsa en ny helt själv. rätt ovärt när man ändå fått en ny helt gratis!

haha, fan vad jag pratar på om så sjukt ointressanta saker hela tiden? men det är ju så svårt att veta vad man ska skriva utan att bli för personlig men ändå låta kul.
nu ska jag sätta på en film (i hate valentine's day) och gosa ner mig i sängen, myspys. det var faktiskt pappa som tipsade mig och sa att den var bra. men vissa gånger har vi så sjukt olika tycken så vi får se, men kanske att jag faktiskt oxå gillar den?! jag talar om vad jag tyckte sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha... Ja, en riktig slarvmaja är du..

Kanon.. nu kan man ju kanske få tag på dig igen nu när du har mobil igen.. ;-)

Älskar Dig.. Puss <3

2011-05-24 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0