makes my heart sing

publicerat: 2011-05-04 » 19:57:54
jag har egentligen inte så mycket att skriva här i bloggen. inte så att jag kommer uppdatera varje dag i flera års tid, som många många andra. jag kommer inte heller att anstränga mig för att "hålla igång" den hela tiden heller
utan jag tycker det är lättare att berätta om roliga händelser, dom gångerna jag känner för att göra det. då det har hänt mer intressanta saker är det gör i vanliga fall.

just nu har jag ingenting roligt alls att berätta om, hahaa
förutom det att jag blev av med min mobiltelefon i lördags. så.. för er som vill ha tag i mig, ni får ringa på min hemtelefon! jag vet, jag är en jävla talang.

so many times i wanted to tell, but i'm just to shy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0