music is my drug

publicerat: 2011-05-19 » 20:01:50
"e de nånting alla kan få?
om jag ramlar tar du emot mig då?
bara lova mig de
för du är den enda jag vill ha"


musik är verkligen det bästa som finns i hela världen! håller ni inte med? ligger i sängen och är hur sömning som helst. jag har gosat ner mig i mina mjukis-kläder och lyssnar på underbart fin och skön musik. snacka om njutliv! har ni bra tips på fina ballader förresten? eller vad tusan, det kan mer än gärna vara stört bra up tempo låtar oxå? det var bara just nu som jag var för den där "myskänslan" jag får när jag lyssnar och sjunger till vackra ballader. så som ni märker så blir nog hemma hela kvällen, trots det att jag skulle vilja dra iväg och sola.. men jag struntar nog i det ikväll med. det är ju en dag imorgon oxå. och på tal om det....... jorden ska ju gå under på lördag?! jag vill inte tro det, jag tänker inte tro det och jag tror inte att det är så. men vad om det är så? vad gör jag då? varken mamma, pappa eller min lillasyster är hemma? jag vill verkligen inte dö ensam, jag vill inte dö alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0