now the real life begins

publicerat: 2011-05-26 » 15:17:07
nu börjar den allra sista studenttiden! nu är alla betygen satta, det är bara lek kvar och på onsdag tar vi studenten!! jag är så otroligt lycklig redan nu, jag trodde aldrig, när jag gick i första ring att jag skulle ta mig såhär långt. att jag faktiskt skulle orka hålla ut och jobba mig igenom dom här åren. visst har tiden gått fort? dock finns det nackdelar med allting, såklart.. haha! det kommer verkligen kännas tomt utan klasskompisarna för vi träffas jag varje dag! vissa av oss kommer förmodligen inte ens stöta på varandra efter att vi tagit studenten men dock ser jag fram emot allt nytt som komma skall. jag ser fram emot alla nya människor jag kommer möta genom livet, alla resor och äventyr, alla jobb och för att inte tala om att bara påbörja en helt ny vardag när jag kommer flytta hemifrån.. blir lite stressad utav alla tankar. det är både en extremt stor glädje och nyfikenhet, men även en liten sorg och rädlsa som finns inom mig just nu. dock tror jag inte jag är den enda..


tiden går verkligen så himla fort. det var ju som om der var igår...


2004


2005


2006


2007


2008


2009


2010


2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0