once in a lifetime

publicerat: 2011-05-27 » 17:08:31
kom precis in ifrån spöregnet, har varit på ica med pappa och handlat mat. usch vilket väder vi har haft idag. hur som helst så dög inte maten som fanns här hemma längre, haha, jag har blivit så sjukt kräsen på vad jag äter och jag som alltid varit allätare?! jag förstår inte själv. dock är jag skit nöjd! jag fick ju min vilja igenom liksom, så pappa ska göra hemmagjord sushi och avocadorullar.. mummmmmmsss!

vad kvällen har att bjuda på är ännu rätt oklart men det lutar åt att kolla på film tillsammans med flickorna, kanske en utgång? vissa av dom är nog lite bakis sen igår men vad tusan, det är bara studenten once in a lifetime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0