sleep until late in the morning

publicerat: 2011-05-27 » 10:29:45
godmorgon! jag kom precis ut ur duschen och jag som tänkte att jag skulle slippa stressa nu på morgonen? jag skulle ju upp halv 10.. men jag var så trött att var jag tvungen att snooza till 10, hihi. kommer komma i tid till lektionen iallafall, dock kanske jag blir lite sen att möta upp hampus, bäst att jag ringer och förvarnar honom. och vad är det för väder jag skådar utanför mitt fönster? vädret ser ju inte okej ut? 6 grader och regn? när kommer solen och värmen tillbaka? jag börjar ju bli av med min bruna färg.. och vi som skulle spela brännboll idag med skolan efter lunchen? vi lär ju säkert få vara inne och leka istället, för jag hoppas inte vi ska springa i blött gräs?

ni får hur som helst ha en super bra dag med många härliga skratt och trevliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0