that's just me

publicerat: 2011-05-22 » 17:04:14
1. gillar att skratta, få andra att skratta åt det jag säger

2. sarkasm är djupt präglat i in själen på mig och alla utomstånde tittar ofta på mig som jag rymt från ett mentalsjukhus, när jag pratar med en närstående på telefonen

3. telefonen är en av mina bästa vänner trots det att jag varit utan en ett tag nu, jag har alltid med den ifall något skulle hända + om jag har tråkigt är det bara att slå ett nummer och prata med vem som helst om vad som helst

4. jag är utnämnd expert på att prata länge, om mig själv, vad jag tycker, totalt oväsentlig fakta lämnar ofta mina läppar

5. sjunger som en gud!!?! iallafall i duschen, där är det så bra eko

6. gillar att stirra i taket, kolla ifall det finns länder, djur eller människor där

7. gillar att kläupp mig, sminka mig, fixa håret m.m bara för att må bättre när jag kollar mig själv i spegeln

8. har den bästa familjen någon kan tänka sig, en lillasyster, mamma och pappa. mina bästa vänner är som mina systrar med

9. vill hjälpa folk, även om det jag gör inte gör någon större skillnad i världen så vill jag hjälpa till med tanken att något iallafall kanske kan bli bra oavsett om det är lite

10. älskar att göra tårtor, men hatar att baka. gillar att laga mat vilket jag lyckas med, men kan inte laga pasta, potatis, ris m.m det smakar alltid äckligt av någon underlig anledning...



bilden är som ni ser ifrån 2008 och den bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0