endless summer

publicerat: 2011-05-21 » 10:47:23
vaknade för ett par minuter sen och känner mig typ sliten? trots det att jag faktiskt bara var hemma och kollade på film igår. den enda teorin jag kan ha är väl att det gick vilt till i drömmarna inatt eller liknande, för jag var ju iprincip hemma hela dagen. jag satt även och chattade med vänner ifrån runt om i världen. erik som är i thailand, kajsa som är i usa.. sen chattade jag även med alla vänner från runt om i sverige oxå! satt även och kollade igenom massa bilder ifrån i somras, gud vad tiden har gått fort! här får ni några bilder ifrån i somras. bilder säger mer än tusen ord:


födelsedags firande av emma som fyllde 18 år


linn spårade hyffsat tidigt och gjorde kvällen minnesvärd


älsklingen och jag var såklart där från start!


jag, jocke och (vet inte vad han heter)


jag och älskade matilda, som även hon var där!


natta och ludde var så fina!


stråket och storsjöyran!! det här var en kväll på marité. lena, jag och robin


mina änglar rebecka och natta diggade till patriks kombo


lyckliga dagar! jag och rebecka


vi var även inne och partade med skönt folk!


vi hängde med "the phonehouse"-killar oxå.. joel och jag


jag och greken


stod även "back stage" på melissa


jag, alex, danne och jacob hade en trevlig kväll hemma hos robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0