alice in wonderland

publicerat: 2011-05-24 » 17:40:23
idag är jag helt död! så det är därför jag inte har uppdaterat bloggen förrän nu. jag har nog aldrig någonsin varit såhär bakis innan. sprit är verkligen skit. hädanefter håller jag mig till öl, haha. gårdagen vad rolig och vi satt ute hos emelie första timmarna av kvällen, mös i solen och lyssnade på lite musik och mest hade det trevligt. vi tog oss upp på körfältsgrillen vi med tillslut, men det gick utför då. haha. alla blev så sjukt fulla. dock var alla bara glada och hade humöret på topp. men jag tror att det är en del som ligger hemma med ångest idag..


sandra och emelie i den härliga solen igår innan körfältsgrillen


adde kom förbi en sväng


jag och putte, tror det var tre år sedan sist vi träffades.. jätte trevligt!


sandra, dennis och jag var tvungen att ta en puss-pause påväg mot körfältsgrillen


när vi kom fram träffade vi alla studentvänner! vem vill gå i 2:an nu? ingen ingen

ligger för tillfället och kollar på alice i underlandet (den otäcknade) och har konstaterat att det är den skummaste filmen jag typ någonsin har sett. den som skrev manuset och kom på allt det här ifrån allra första början måste väl ändå ha varit hög under tiden idéerna rullade in? hur skulle man annars kunna komma på dessa olika gubbar och äventyr.. hur livlig fantasi man än har så kan man inte komma på nått "underland" (med allt vad det innebär) bara sådär? nej, jag tror helt klart på att han, hon, den eller dom var höga!

jag undrar vart pappa är? han brukar ju komma hem runt halv 5 och han är inte hemma än? det kanske är meningen att jag inte ska få någon mat idag? måste ringa honom..... tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0