my first love ♥

publicerat: 2011-05-27 » 14:56:14
okej, nu är det dags att blogga efter temat och detta är dag 2.
(den här kategorin kan man ju tolka lite hur man vill, att antingen så.. skriver jag om min första pojkvän eller min första riktiga kärlek. jag väljer nog att skriva om min första pojkvän ifrån då jag var liten. han som jag kommer ihåg, det var så sött. vill inte gå in på allt för personliga saker så därför väljer jag att inte gå in på min första riktiga kärlek.)

min första kärlek:
det är så svårt att veta hur jag ska börja berätta, i och med att det verkligen var längesen nu. omkring 10 år sedan skulle jag tro. jag kommer fortfarande ihåg pirret jag kände i magen när våra blickar mötte varandras och hur otroligt blyga vi var inför varandra. hur fin är inte kärleken? oavsett ålder. barn har tur, för kärleken för dom är så himla lätt och bara en glädjespridare. jag kommer inte ihåg exakt i vilken klass jag gick när vi blev ihop, bara att vi var ihop i ca. 1 års tid (skulle gissa på att jag gick i 4:an/5:an). vi umgicks aldrig själva, för det vågade vi inte. vi kunde prata i telefonen med varandra och skratta. jag kommer fortfarande ihåg hur vi kunde berätta för varandra hur kära vi var, trots att vi var så små. sjukt gulligt nu när man tänker tillbaka! vi pussades en gång, på ett disco kommer jag ihåg. och gud vad länge jag levde på den pussen! det är så roligt vad fina minnen man skapar genom åren, minnen som det här är ett av dom. det är sånt som nog alltid kommer finnas kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0