high school teachers

publicerat: 2011-05-31 » 12:36:17
gårdagens kväll var super rolig!! dock tror jag att vi fortfarande var lite berusade när vi vaknade imorse, haha! alla i skolan som ut som vrak idag.. alla var så otroligt slitna, så slitna att våran lärare (bästa) gick och gjorde fika till oss. vissa har ju ett hjärta av guld. hon gjorde mjukmackor med ost, skinka, gurka, tomat och paprika på. ni kan nog inte förstå jublet som blev när hon kom in med dom i klassrummet. men det har varit tårar oxå..

idag innan vi skulle gå på lunchen (slutade efter lunchen) sa vi hejdå till en del utav lärarna som inte kommer att vara med oss imorgon. jag kunde hålla inne mina tårar tills det kom till min favorit, då kom tårarna och det fanns ingenting att göra. tror även jag fick dom andra att fälla någon tår oxå. det var verkligen jobbigare än vad jag trodde. vissa lärare har ju verkligen varit ens stöttepelare under en så otroligt lång tid nu, så det är klart det känns jobbigt att inte längre vara deras ansvar. lärarna på östersunds gymnasieskola är dom finaste och bästa lärarna jag någonsin haft, utan överdriv! skulle inte tveka på att gå där ett år till, just bara för att få känna tryggheten hos dom! dom brinner verkligen för det dom gör, dom brinner för att stötta oss och vägleda oss. ingenting är finare än det. jag kommer att sakna dom!








tack för fina år bästa ni!!
(jag tackar även dom lärare jag inte har någon bild på, dom vet vilka dom är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0