with a few good friends

publicerat: 2011-05-27 » 00:54:57
min kväll blev inte så dålig ändå. mina vänner kom förbi och var här i 1 timma innan dom gick vidare till krogen. vad lite kan göra så mycket! det spelar egentligen ingen större roll vad det är. så otroligt roligt att jag fick bara en del utav deras kväll nu ändå. fina vänner.

pratade just med rebecka (en utav mina bästa vänner) i telefonen och hon berättade någonting så otroligt roligt. hon berättade för mig om hennes dag på gymmet. jag döööör! haha! hon var på ett pass, och ledaren var tydligen sen snyggaste på jorden. han tittar åt hennes håll och flinar, försöker visa henne lite diskret att hon gör fel.. och ni som känner rebecka vet ju hur lätt hon har för att tolka svåra signaler? hon kan inte det överhuvudtaget. hon tror med 100% säkerhet att han flörtar med henne. så hon tittar på honom, vinkar och säger hej. haha! vilken stjärna hon är!

och på tal om rebecka.. jag måste bara berätta om vårat sjuka bråk. det första och enda vi haft i stort sätt. vi är lika som bär, och det är väl så att "man blir som man umgås"? iallafall..

hon och jag satt hemma hos mig, inne i mitt rum och började diskutera om någonting så oviktigt. som vanligt. hon säger att man har två njurar och en lunga och såklart så dog ju jag utav garv! jag hånar henne och säger att man har två lungor och en njure. vilket ledde till världens bråk mellan oss, så efter 1 timma springer vi ut till mamma som står i hallen. samtidigt som vi berättar försöker vi göra ner varandra. mamma tittar på oss, skrattar så sjukt högt och säger "man har ju två utav båda två" haha! det är vi i ett nötskal. så ni kan ju tänka er själva? att det hon berättade idag i telefonen, det skulle lika gärna ha kunnat vara jag.. haha!


jag och rebecka för precis 1 år sedan

nu ska jag försöka sova till big brother, vi får se hur det kommer gå.. som tur är så kan jag ta en liten sovmorgon imorgon! jag kan sova iallafall några timmar längre än vanligt. jag kanske kliver upp vid halv 10 så att jag hinner duscha och fixa mig. lovade hampus att luncha med honom imorgon innan skolan så jag ska vara helt redo för lunch kl. 11, så otroligt skönt! godnatt och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0