you lose in either way, i'm too good for you

publicerat: 2011-05-15 » 22:56:02
dagar då man bara är hemma tillsammans med familjen.. jag älskar och uppskattar dom mer än allt! då man tar sig tid att få umgås och skratta ihop, när det känns i hela rummet hur mycket man uppskattar att man har varandra. en sådan dag har jag iallafall haft idag!
först tillsammans med min pappa och lillasyster, då vi lagade mat och kollade film ihop. och sedan tillsammans med min mamma och lillasyster. vi spelade kort och åt godis. världeeeens mysigaste dag och jag känner verkligen att batterierna har laddats på nytt nu

igår hade jag en helt okej kväll med öl och härliga vänner (jag vann på TP, vilket gjorde min kväll)





egentligen, är det inte mycket ni är värda
ni är verkligen inte värd mina tårar
ni kan hålla er till varandra
och sprida eran dåliga energi emellan er
jag vill inte vara med längre
jag är för glad
för att må bra av att beblanda mig med er
ni verkar själva inte inse hur lågt ni sjunkit?
erat beteende liknar mitt då jag gick i högstadiet
dags att växa upp och låta folk vara folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0