all i want for christmas is summer

publicerat: 2011-11-01 » 16:32:10
Har haft en väldigt skön dag in stan tillsammans med Sofie. Träffade även på Robin och Simon där som jag inte sätt på flera månader och sånt är ju alltid lika roligt! Men det finns fortfarande ett litet dilemma kvar.. Jag hittar ingen vinterjacka som kommer duga. Antingen är det en jacka som är alltmänt skitsnygg men på tok för kall eller så är det en svinvarm jacka som inte alls sitter bra på mig. Jag vet ju hur mycket jag fryser jämt så jag måste köpa en dunjacka som värmer ordentligt, men om jag ska köpa en fjällräven så kommer jag se ut som ett vandrande tält.. Jag hatar det här! Snälla hjälp mig med olika tips på snygga jackor som ändå är varma! Snön kommer vilken dag som helst och jag har bara min skinnjacka :(

Nu sitter jag bara och inväntar att dr. Phil ska börja. Kollade igår av en slump och så är det fortsättning idag, jag bara måste kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0