'cause they'd fill the open air

publicerat: 2011-11-10 » 15:34:55
Inga utav mina "måsten" har blivit gjorda idag så jag tar det imorgon istället, jag har varit så himla trött hela dagen. Fastnade i telefonen med Bella några timmar oxå vilket gjorde att tiden bara rann iväg för mig, men jag uppskattar hennes samtal lika mycket varje gång! Jag ska snart börja leta fram kläder jag ska ha på mig ikväll när jag ska hem till Maria. Jag funderar över att ha min nyinköpta leopardtröja och ett par svarta leggings till. Varflr göra det svårare när det kan vara så snyggt och enkelt? Måste hitta några snygga accessoarer att ha till bara så har jag en bra outfit för ikväll. Frisyren har jag inte riktigt kommit fram till ännu men lockar går ju alltid och känns lite mer fixat än vad mitt raka hår gör. Har ni några idéer på snygga uppsättningar? Hade varit roligt att prova någonting nytt, som jag annars inte brukar ha.

Imorgon kommer Ida hit och hälsar på och jag längtar som en galning!! Lär ju bli kvällsmys och update-talk hela kvällen om vi inte går ut och dansar fram mot midnatt. Hur som helst så vet jag att min fredag kommer bli så himla bra. Gud vad så lite kan göra så mycket när man har riktigt fina vänner!





We are young, we run free, stay up late, we don't sleep.
Got our friends, got the night, we'll be alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0