crying in the rain

publicerat: 2011-11-10 » 12:01:56
Håller på att göra mig i ordning för fullt eftersom jag har en hel del att göra idag. Ska på stan en sväng för jag måste köpa lite vin till ikväll, ska nämligen på födelsedagsfest för min kära vän Maria som fyller 20 år idag :D Grattis vännen, jag älskar dig!! Men det är helt sjukt att vi redan är så gamla som vi är för det känns som om det var igår vi blev 14! Galet! Men det är inte det enda jag ska hinna med idag. Jag måste till Torvalla fram och tillbaka, lämna in några viktiga papper på jobbet och så tänkte jag även gå förbi mamma en sväng innan jag åker tillbaka hem för att göra mig i ordning :)

Nu har min syster kommit hem oxå. Det är skönt att se henne igen men det var nog nästan ännu skönare med all lugn och ro ci har haft här hemma! Men men.. Det kanske är en anledning för mig att åka någonstans? Var ju en evighet sedan jag reste nu. Jag saknar mina vänner hemma i Stockholm som en galning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0