dear father

publicerat: 2011-11-03 » 18:20:47
Nackdelen med att leta jackor på nätet är att inte alla går att komma åt härifrån (butikerna har ingen webshop) och utbudet är så himla mycket större när man kollar deras klädsortiment på nätet, ofta så har dom inte allt i alla butiker. Så jag får helt enkelt hålla mina tummar och hoppas att jackan finns imorgon när jag och pappa ska på stan.. Kanske att jag har turen med mig imorgon?

Väntar just nu på maten och kollar på en massa gamla kort, sorterar dom och ska välja ut vilka jag ska sätta upp i en ram på väggen. Resten måste jag köpa ett fotoalbum till. Älskar att jag köpte ut alla bilderna ifrån datorn (eller det är inte ens i närheten av alla) för tänk er vad roligt att titta på sen när man blir äldre? Jag vet att jag kommer uppskatta det som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0