deceived with music

publicerat: 2011-11-18 » 20:06:47
Jag hade verkligen sett fram emot att umgås med Ida ikväll. Att hänga hemma hos hennes pappa med familj och även hennes pojkvän men istället får jag ligga som en sjukling här hemma. Mår inte alls bra. Har ont i magen och helt stört ont i huvudet men jag kan ju alltid trösta mig med att det är Idol ikväll, ett program jag tycker om. Kommer dock inte kunna ha någon volym på tv:n eftersom det känns som om mitt huvud ska sprängas, aja, alltid är det nått. Tänkte ta på mig en ansiktsmask, lägga mig på spikmattan, koka lite te och sova tidigt!

Tänkte även ta och börja läsa boken Bedragen som jag lånat utav min mormor. Antar att hon snart vill ha den tillbaka, haha. Jag har haft den länge nu, men aldrig haft tid att börja läsa den. Blev riktigt sugen på det! Börjar nog redan så fort att Idol har uppehåll på någon timma innan man får se vem som åker ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0