disturbed

publicerat: 2011-11-03 » 19:31:00
Emelie kom aldrig i och med att hon har prov imorgon (och jag om någon vet ju vad plugga innebär) så jag valde att köra lite hemma-spa och ha maraton av BECK istället, har kollat dom filmerna hur många gånger som helst nu. Men jag tänkte börja om ifrån den första till den allra sista istället för att se dom huller & buller. Haha! Jag är störd haha!!

Det där fick mig att bli påmind om mitt och en tjejkompis telefonsamtal tidigare idag:
Jag: Jag har kollat på BECK varje dag flera veckor nu. Jag kan verkligen inte sluta..
Hon: Men haha, hur orkar du? Du har ju sett dom tusen gånger förut.
Jag: Jag känner mig ensam på kvällarna utan Gunvald, jag vill inte somna utan honom.
Hon: Hahahahahahaha!! Sa du just "..utan Gunvald"?
Jag: Ja..
Kommer på mig själv och börjar asgarva
Jag: Fan vad sjukt det lät!! Hahahahaha jag döööör!

Ge mig Mikael Persbrandt på ett silvetfat tack!! Så nu vet ni hela sanningen hahahaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0