f to the antastic!

publicerat: 2011-11-16 » 15:09:00
Idag fyller bästa Tuva år och jag önskar henne världens bästa dag! Hatar att jag inte är i Stockholm nu och kan fira med henne, det är tur att det finns telefoner.

Skulle egentligen göra en massa viktigt och roligt idag men istället har jag världens värk i magen och känner mig lite halvdålig. Så allt jag skulle göra idag får jag skjuta fram tills imorgon istället. Men jag klarar inte (kanske lite på värken) för nu har jag en anledning till att få ligga ner i soffan och slöa hela dagen istället. Jag behöver inte kliva ur morgonrocken förrän typ imorgon, hehe!

Börjar bli hungrig som ett as nu för så fort att jag försöker äta mår jag sjukt illa så mitt glada humör lär försvinna snart bara för det. Men vad gör det om hundra år?

Vill be om ursäkt för hur tråkig min blogg är (och jag är väl medveten om det) men jag har tappat suget till bloggandet, hoppas det kommer tillbaka snart. Annars finns det en stor risk till att bloggen ryker. Och.. Där dog min mobil oxå. Skönt att jag tappade den i golvet.. Pallar inte, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0