first daughter

publicerat: 2011-11-29 » 16:05:05
Jag har gjort en sak som jag lovade mig själv att inte göra :(
Kass jag är! Haha! Jag har shoppat. Dock inte sådär jätte jätte mycket så det är typ lugnt iallafall.. Eller egentligen inte.. Men jag ville ju verkligen ha det, så vad skulle jag göra? Haha! Köpte mitt favoritpuder som jag skulle (det hade jag bestämt att jag skulle köpa) och sen bara råkade jag komma hem med några saker till.. Som en tröja, ett linne, ansiktsvatten, dagkräm och sminkborttagning. Jag har lite dåligt samvete i och med vad jag verkligen hade lovat mig själv att jag inte skulle göra det men jag har ju pengar kvar till Stockholm och kommer kunna köpa någonting med mig därifrån oxå (det var det som var tanken egentligen) som julklappar till familjen osv.

Just nu väntar jag bara på maten. Hoppas det blir någonting jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0