general originals

publicerat: 2011-11-22 » 16:10:19
Typ världens sjukaste grej! Jag pratade med Isabel tidigare idag och frågade henne efter idéer och goda råd till en god lunch. Jag räknade upp lite av det jag hade i kylskåpet ".....blodpudding" och insåg lika snabbt som jag sagt ordet blodpudding, att jag inte ens tycker om det. Har alltid tyckt det är svinäckligt men fick en predikan i telefonen om hur nyttigt det är och tänkte att jag trots allt kunde offra mig för någon bit. Behövde ju få i mig nått. Jag kan ju tala om att jag har hittat min nya favoriträtt (nästintill iallafall, för gud vad gott det var) hehe! Galet att jag blev så överraskad. Jag kan ju inte ha smakat det sedan jag var 5 år sist? Gott var det och jag det kommer jag äta ofta nu ett tag framöver, det känner jag på mig

Nu ska jag ta på mig kläder och springa till ICA lite snabbt för jag har ingen snus kvar. Skulle klara mig tills imorgon, har inte snusat på hela dagen men nu när jag bara ligger hemma för att jag är sjuk kan jag inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0