hermit

publicerat: 2011-11-20 » 21:11:30
Jag har inte orkat röra mig ur sängen på hela dagen eftersom min feber har blivit jättehög och ligger på 39,3 just nu, men min kväll blev verkligen räddad när pappa kom hem med en Bingolott till mig :) ♥
Inte för att jag vann någonting med det är mysigt att spela tillsammans med hela familjen och roligt att se när andra vinner och hur mycket dom vinner. Nu är det ju Beck på tv4 som jag absolut inte missar och efter det lär jag väl sova som en stock. Har sovit mest hela dagen till och från. Ska försöka få i mig någonting att äta innan jag somnar oxå, för just nu är min mage ganska tom. Har bara fått i mig 5-6 teskedar yoghurt hittills idag (och en massa vatten såklart)

Ska kolla igenom lite läxor tills imorgon oxå eftersom jag har ett prov att göra. Håll era tummar för mig att det går bra imorgon och att jag kan ta mig iväg till skolan. Inte ens min feber och grova förkylning hindrar mig. Det enda som skulle kunna göra det imorgon är att jag svimmar på vägen dit typ, haha! Och det får vi verkligen hoppas att jag inte gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0