let her in and let her take

publicerat: 2011-11-23 » 18:24:27

Nu börjar jag äntligen bli klar med inlämningen! Ska bara finjustera lite och läsa igenom allt några gånger till, kolla i boken så att det inte är någonting jag missat. Sen ska jag ta tag i damsugningen jag prata om innan. Familjen börjar bli galen på att jag drar med mig hår överallt. Jag förstår inte hur jag kan tappa så mycket hår, du är det värre än ever. Knäppt, haha

Har blivit frisk oxå, äntligen. Har gått ner några kilo under dom här dagarna tack vare min dåliga matlust. Men skönt att det äntligen bara är att börja äta igen. Jag älskar att äta, det är bland det bästa som finns. Man orkar så mycket med mat i magen om man jämför med tom mage vilket jag haft dessa dagar.. Dock är magen helt platt, så klagar för mycket vill jag inte riktigt göra, haha. Behövde inte anstränga mig för att få den ;) Nej men skämt å sido. Det är skönt att vara frisk!!


Peace på att vara frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0