one day in umeå

publicerat: 2011-11-27 » 12:22:32
Jag hann inte skriva någonting igår då jag var i Umeå för att jag och Rebecka hade fullt upp hela dagen! Eftersom jag och pappa åkte så tidigt igårmorse blev det inte innan heller, höll på att dö för att jag var så trött. Hur som helst hade jag en helt fantastisk dag i Umeå igår med Rebecka. Vi gick fram och tillbaka i alla klädbutiker, stannade till på ett mysigt café och hann även kolla en utav matcherna min pappa dömde :)

Tänkte att jag skulle ut och springa imorse när jag vaknade men så ser jag att det snöar hur mycket som helst när jag vrider upp mina persienner. Blev så deppig över det att jag gick tillbaka till sängen. Åh vad jag hatar snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0